Kategorie: Indie říjen 2017

14 dní od návratu domů

30.10. 14 dní od návratu domů

Ani se tomu nechce věřit, ale je to už 14 dní, co skončilo naše poslední putování po Indii. Byla to jedna z mých prvních průvodcovských cest a dle ohlasů věřím, že se líbila :o) Za tři týdny jsme stihli: urazit více než 7000 km vystřídat šest dopravních prostředků, mezi které patří i velbloud a slon...

Ještě jeden den...

16.10. Ještě jeden den..

S Indií jsme se rozloučili, ale ještě jeden den máme k dobru, než se budeme muset vrátit do úplné reality. Dáváme si krátkou zastávku v Qataru. Co napsat k tomuto malinkatému státu na pobřeží Perského zálivu? Snad že je to pravý opak Indie. Tam, kde nás v Indii obklopují zvuky, barvy, vůně i pachy, je...

Poslední večer

15.10. Poslední večer

A je to tady. Poslední večer v Delhi. Zažili jsme toho tolik, že můžeme napsat tisíce článku. Ale dnešní večer byl nanejvýš specifický. Přátelé nás pozvali na večeři a dostali jsme soukromou lekci indické kuchyně. MILUJEME INDII a indické jídlo. A já mám zase slzy na krajíčku. Po třech týdnech se musím rozloučit se zemí,...

Indie pro začátečníky

13.10. Indie pro začátečníky

Milujeme GOU :o) Dnes jsem si užili dokonalý den při poznávání této nejmenší indické země. Fauna, flóra i portugalské památky, vše na dosah. Tak trochu jiný svět. Řekla bych “ Indie pro začátečníky “ Vyzkoušeli jsme ZOO, farmu s kořením, otestovaly betel :o) a ochutnaly místními kuchaři připravené mořské dobroty. Krásný, odpočinkový den.

Goa a velký vliv Indie

12.10. Goa a velký vliv Indie

Nádherná, kouzelná a vlídná Goa. Přivítala nás sluncem, mořem, nádhernými plážemi a vynikajícím jídlem. Nabíráme dech na poslední dny naší cesty a už teď se sem zase chceme vrátit. Celý den si užíváme na pláži a dovádíme ve vodě jako malé děti. Mám z toho jeden zajímavý postřeh. Všichni Indové se koupou tak nějak více...

Celý den na cestě

11.10. Celý den na cestě

Indické železnice – přesouváme se z Mumbaye do Goa. 800 km za 12 hodin. Ještě, že jsme včera večer zkontrolovali jízdní řád. Neb vlak odjížděl o hodinu dříve a do cíle dorazil o tři později. Jednoduše dnešek byl prostě „still on the way“. Pět stanic nám průvodčí tvrdil, že to do cíle máme již jen...

Elephant - UNESCEM chráněné jeskynní chrámy

10.10. Elephant – UNESCEM chráněné jeskynní chrámy

Tak dnes nám to Mumbay vynahradila. Bydlíme přímo ve čtvrti Colaba a celé odpoledne jsme strávili na lodi a ostrově Elephanta. UNESCEM chráněné jeskynní chrámy nás přenesly do časů dávno minulých a naladili na strunu nekonečna. Byť jsme nemohli navštívit všechny chrámy, protože po dešťové sezóně je část z nich zaplavená, to, co jsme viděli,...

Mumbay - ohromné rozdíly ale také dokonalý oběd

9.10. Mumbay – ohromné rozdíly ale také dokonalý oběd

Mumbay – město které nás lákalo a chtěli jsme ho poznat, nás dost zaskočilo. Horko a 90% vlhkost. Nekonečné davy lidi a ohromné rozdíly mezi bohatstvím a chudobou, slamem a úžasnou architekturou. Pro všechny kdo četli Shantaram podotýkám, že jsme si užili dokonalý oběd v Kafe Leopold. Silné zážitky, hluboké emoce a otázka, zda toto...

Druhý den v Udajpuru

8.10. Druhý den v Udajpuru

Druhý den v Udaipuru je stejně dokonalý jako ten první. Procházíme Městský palác a zažíváme legraci i obdiv. Po celém městě brouzdáme pěšky a já mám ohromnou radost z toho, že si už zpaměti pamatuji mnohé cestičky :o)  Prostě mám tohle město ráda. Je klidné, čisté, uprostřed několika jezer a v jejich odraze vypadá tajemně...

Udajpur - parky, umění, výborné jídlo a dokonalé indické ovoce

7.10. Udaipur – parky, umění, výborné jídlo a dokonalé indické ovoce

Udaipur – jsme tady pár hodin až už nás „Lake City“ spoutalo a uhranulo svojí krásou. Jedno z nejhezčích měst v Rajastanu a moje nejoblíbenější město ve střední Indii, nás přivítalo svými parky, uměním a výborným jídlem. Západ slunce si užíváme v  Monsoom palace  – místo s nejkrásnějším výhledem na Jezerní město. Tentokráte si tady...